Asiakaskokemuksia

Googlen kär­ki­si­joil­le bis­nek­sel­le tär­keim­mil­lä avain­sa­noil­la, enem­män asiak­kai­ta verk­ko­si­vuil­le, näky­vyyt­tä mediois­sa…

Lue, min­kä­lai­sia koke­muk­sia asiak­kail­la­ni on työs­ken­te­lys­tä kans­sa­ni.

Asiakaskokemuksia

Googlen kär­ki­si­joil­le bis­nek­sel­le tär­keim­mil­lä avain­sa­noil­la, enem­män asiak­kai­ta verk­ko­si­vuil­le, näky­vyyt­tä mediois­sa…

Lue, min­kä­lai­sia koke­muk­sia asiak­kail­la­ni on työs­ken­te­lys­tä kans­sa­ni.

Asiakastarina Fenix Kauneus Marjo Fischer

Fenix Kauneuden tarina

Googlen kär­ki­si­joil­le kym­me­nil­lä tär­keil­lä avain­sa­noil­la, jut­tu­ja pai­kal­li­sis­sa ja val­ta­kun­nan mediois­sa, ovis­ta aste­le­via asiak­kai­ta…

Kau­neus­hoi­to­la­ket­ju Fenix Kau­neu­den sivus­tol­la toteu­tet­tiin laa­ja sivus­to­uu­dis­tus, jos­sa haku­ko­neop­ti­moin­ti otet­tiin isos­ti huo­mioon.

Uudis­tuk­sen jäl­keen brän­di­nä­ky­vyyt­tä on tuet­tu jat­ku­van SEO-työn ja PR:n kei­noin.

”Tähän asti SEO on aina tun­tu­nut vähän häh­mäi­sel­tä, mut­ta nyt minul­la on tun­ne, että oikeas­ti tie­dän, mitä SEO-asioil­le teh­dään ja miten tulok­set kehit­ty­vät”, toi­mi­tus­joh­ta­ja Mar­jo Fischer tote­aa.

Asiakastarina Fenix Kauneus Marjo Fischer

Fenix Kauneuden tarina

Googlen kär­ki­si­joil­le kym­me­nil­lä tär­keil­lä avain­sa­noil­la, jut­tu­ja pai­kal­li­sis­sa ja val­ta­kun­nan mediois­sa, ovis­ta aste­le­via asiak­kai­ta…

Kau­neus­hoi­to­la­ket­ju Fenix Kau­neu­den sivus­tol­la toteu­tet­tiin laa­ja sivus­to­uu­dis­tus, jos­sa haku­ko­neop­ti­moin­ti otet­tiin isos­ti huo­mioon.

Uudis­tuk­sen jäl­keen brän­di­nä­ky­vyyt­tä on tuet­tu jat­ku­van SEO-työn ja PR:n kei­noin.

”Tähän asti SEO on aina tun­tu­nut vähän häh­mäi­sel­tä, mut­ta nyt minul­la on tun­ne, että oikeas­ti tie­dän, mitä SEO-asioil­le teh­dään ja miten tulok­set kehit­ty­vät”, toi­mi­tus­joh­ta­ja Mar­jo Fischer tote­aa.

Emergyn tarina

Emer­gyn tun­ne­tai­to­val­men­nuk­set ovat kan­sain­vä­li­ses­ti pal­kit­tu­ja, asiak­kai­den arvos­ta­mia ja tie­teel­li­ses­ti vai­kut­ta­vik­si todis­tet­tu­ja, mut­ta yri­tys ei löy­ty­nyt Googles­ta lii­ke­toi­min­nal­leen rele­van­teil­la hakusa­noil­la.

Blo­gin haku­ko­neop­ti­moin­nin ja jat­ku­van SEO-sisäl­lön­tuo­tan­non avul­la olem­me saa­neet nos­tet­tua Emer­gyn Googlen kär­ki­si­joil­le monil­la kes­kei­sil­lä avain­sa­noil­la.

“Eli­na on löy­tä­nyt sisäl­töi­hin juu­ri sel­lai­sen sävyn, jota olem­me kai­van­neet. Hänen taus­tan­sa toi­mit­ta­ja­na näkyy tavas­sa, jol­la hän tekee töi­tä, ja saam­me Eli­nal­ta myös tosi hyviä ideoi­ta sisäl­töi­him­me”, toi­mi­tus­joh­ta­ja Ira Lep­pä­nen sanoo.

Asiakastarina Emergy Ira Leppänen

Emergyn tarina

Emer­gyn tun­ne­tai­to­val­men­nuk­set ovat kan­sain­vä­li­ses­ti pal­kit­tu­ja, asiak­kai­den arvos­ta­mia ja tie­teel­li­ses­ti vai­kut­ta­vik­si todis­tet­tu­ja, mut­ta yri­tys ei löy­ty­nyt Googles­ta lii­ke­toi­min­nal­leen rele­van­teil­la hakusa­noil­la.

Blo­gin haku­ko­neop­ti­moin­nin ja jat­ku­van SEO-sisäl­lön­tuo­tan­non avul­la olem­me saa­neet nos­tet­tua Emer­gyn Googlen kär­ki­si­joil­le monil­la kes­kei­sil­lä avain­sa­noil­la.

“Eli­na on löy­tä­nyt sisäl­töi­hin juu­ri sel­lai­sen sävyn, jota olem­me kai­van­neet. Hänen taus­tan­sa toi­mit­ta­ja­na näkyy tavas­sa, jol­la hän tekee töi­tä, ja saam­me Eli­nal­ta myös tosi hyviä ideoi­ta sisäl­töi­him­me”, toi­mi­tus­joh­ta­ja Ira Lep­pä­nen sanoo.

Asiakastarina Emergy Ira Leppänen