SEO-palvelut

Unel­moit­ko jos­kus sii­tä, että asiak­kaat löy­täi­si­vät yri­tyk­se­si ihan itse? Ettei sinun tar­vit­si­si etsiä hei­tä? Haa­vei­let­ko isom­mis­ta myyn­neis­tä, ehkä lii­ke­toi­min­ta­si laa­jen­ta­mi­ses­ta?

Olet oikeas­sa pai­kas­sa — haku­ko­neop­ti­moin­ti aut­taa. Suun­nit­te­len SEO-pal­ve­lut aina yksi­löl­li­ses­ti tuke­maan yri­tyk­se­si stra­te­gi­aa ja tavoit­tei­ta.

SEO-palvelut

Unel­moit­ko jos­kus sii­tä, että asiak­kaat löy­täi­si­vät yri­tyk­se­si ihan itse? Ettei sinun tar­vit­si­si etsiä hei­tä? Haa­vei­let­ko isom­mis­ta myyn­neis­tä, ehkä lii­ke­toi­min­ta­si laa­jen­ta­mi­ses­ta?

Olet oikeas­sa pai­kas­sa — haku­ko­neop­ti­moin­ti aut­taa. Suun­nit­te­len SEO-pal­ve­lut aina yksi­löl­li­ses­ti tuke­maan yri­tyk­se­si stra­te­gi­aa ja tavoit­tei­ta.

Oletko kyllästynyt siihen, että…

… yri­tyk­sel­lä­si on lois­ta­va pal­ve­lu, mut­ta tun­tuu, ettei riit­tä­vän moni tie­dä sii­tä?

… mai­non­nan tuo­mat tulok­set lak­kaa­vat heti, kun raha­ha­nat mene­vät kiin­ni?

… käy­tät hir­vit­tä­väs­ti aikaa löy­tääk­se­si uusia asiak­kai­ta?

… kil­pai­li­ja­si löy­ty­vät haku­ko­neis­ta pal­jon omaa yri­tys­tä­si parem­min?

Jos vas­ta­sit edes yhteen kysy­myk­seen kyl­lä, jat­ka luke­mis­ta. Pul­mii­si löy­tyy rat­kai­su…

(Tai kurk­kaa pal­ve­lu­pa­ke­tit suo­raan lin­kis­tä.)

Hakukoneoptimoinnin avulla:

  • Yri­tyk­se­si nousee poten­ti­aa­lis­ten asiak­kai­den sil­mien eteen juu­ri sil­loin, kun he etsi­vät sitä pal­ve­lua, jota sinä tar­joat.
  • Sivus­tol­le­si tulee haku­ko­neis­ta entis­tä enem­män laa­du­kas­ta lii­ken­net­tä – siis sel­lai­sia kävi­jöi­tä, jot­ka ovat aidos­ti kiin­nos­tu­nei­ta osta­maan.
  • Käy­tät myyn­nis­tä ja mark­ki­noin­nis­ta vapau­tu­van ajan las­ku­tet­ta­van työn teke­mi­seen (tai mihin iki­nä itse haluat).
SEO-palveluiden tuottaja Elina Kilpinen pitää kädessä kirjaa, jossa lukee SEO.

Hakukoneoptimoinnin avulla:

  • Yri­tyk­se­si nousee poten­ti­aa­lis­ten asiak­kai­den sil­mien eteen juu­ri sil­loin, kun he etsi­vät sitä pal­ve­lua, jota sinä tar­joat.
  • Sivus­tol­le­si tulee haku­ko­neis­ta entis­tä enem­män laa­du­kas­ta lii­ken­net­tä – siis sel­lai­sia kävi­jöi­tä, jot­ka ovat aidos­ti kiin­nos­tu­nei­ta osta­maan.
  • Käy­tät myyn­nis­tä ja mark­ki­noin­nis­ta vapau­tu­van ajan las­ku­tet­ta­van työn teke­mi­seen (tai mihin iki­nä itse haluat).
SEO-palveluiden tuottaja Elina Kilpinen pitää kädessä kirjaa, jossa lukee SEO.

Tulok­sel­li­nen haku­ko­neop­ti­moin­ti ei ole vain jouk­ko nik­se­jä, vaan stra­te­gi­ses­ti suun­ni­tel­tu koko­nai­suus sekä sivus­tol­la että sen ulko­puo­lel­la teh­tä­viä toi­men­pi­tei­tä.

Hakukoneoptimoinnin palveluita tarjoava Elina Kilpinen istuu laiturilla ja käyttää kannettavaa tietokonetta.

Mitä SEO-palvelut ovat?

Haku­ko­neop­ti­moin­ti on laa­ja-alai­nen koko­nai­suus eri toi­men­pi­tei­tä, joi­den avul­la paran­ne­taan verk­ko­si­vus­ton näky­vyyt­tä haku­ko­nei­den orgaa­ni­sis­sa, eli ei-mak­se­tuis­sa haku­tu­lok­sis­sa ja ohja­taan sitä kaut­ta sivuil­le­si enem­män osta­via asiak­kai­ta.

SEO-pal­ve­lui­den avul­la mm.

  • paran­ne­taan verk­ko­si­vus­ton käy­tet­tä­vyyt­tä
  • muo­ka­taan sisäl­tö­jä vas­taa­maan mah­dol­li­sim­man hyvin asiak­kai­den tar­pei­siin
  • nos­te­taan sivus­ton tek­nis­tä suo­ri­tus­ky­kyä
  • luo­daan yhteyk­siä sivus­tol­le muu­al­ta ver­kos­ta

SEO-pal­ve­lut vaa­ti­vat ymmär­rys­tä niin sivus­ton tek­ni­ses­tä toi­mi­vuu­des­ta ja sisäl­löis­tä (on-site-SEO) kuin sivus­ton ulko­puo­li­ses­ta haku­ko­neop­ti­moin­nis­ta­kin (off-site-SEO).

Ota yhteyt­tä

Palvelupaketit (eli paljonko hakukoneoptimointi maksaa?)

SEO Economy Grow 990 e + alv 25,5 %

Talou­del­li­nen ja teho­kas start­ti­pa­ket­ti yrit­tä­jäl­le, joka on val­mis teke­mään opti­moin­ti­työ­tä myös itse. Saat asian­tun­ti­jan näke­myk­sen sivus­to­si kes­kei­sim­mis­tä kehi­tys­koh­teis­ta ja sel­keät opas­tuk­set juu­ri sinun sivus­to­si kai­paa­mien SEO-toi­men­pi­tei­den teke­mi­seen. Sopii pie­nel­le sivus­tol­le.

1. Nyky­ti­lan­teen ana­lyy­si: Kar­toi­tan haku­ko­ne­nä­ky­vyy­ten­ne nyky­ti­lan.

2. SEO-audi­toin­ti: Sivus­ton ”ter­veys­tar­kas­tus”, joka antaa tie­toa sivus­ton kes­kei­sim­mis­tä tek­ni­sis­tä ja sisäl­löl­li­sis­tä kor­jaus- ja kehi­tys­tar­peis­ta.

3. Avain­sa­na­tut­ki­mus 1–2 tär­keim­mäl­le pal­ve­lul­le: Sel­vi­tän, min­kä­lai­sil­la avain­sa­noil­la poten­ti­aa­li­set asiak­kaan­ne hake­vat pal­ve­lui­tan­ne, ja ana­ly­soin, mil­lä sanoil­la yri­tyk­sen­ne kan­nat­taa läh­teä kil­pai­le­maan näky­vyy­des­tä.

4. SEO-stra­te­gia: SEO-stra­te­gia edel­lä teh­tyi­hin tut­ki­muk­siin poh­jau­tuen.

5. Teh­tä­vä­lis­ta ja ohjeis­tus: Saat lis­tan kes­kei­sim­mis­tä toi­men­pi­teis­tä, joi­ta juu­ri sinun sivus­to­si tar­vit­see paran­taak­seen haku­ko­ne­nä­ky­vyyt­tään, ja sel­keän ohjeis­tuk­sen kor­jaus­ten imple­men­toin­tiin.

SEO Effective Grow 2 490 e + alv 25,5 %

Kat­ta­va start­ti­pa­ket­ti yrit­tä­jäl­le, joka halu­aa ammat­ti­lai­sen toteut­ta­maan tär­keim­mät SEO-toi­men­pi­teet, mut­ta halu­aa oppia teke­mään opti­moin­tia jat­kos­sa itse. Saat asian­tun­ti­jan näke­myk­sen sivus­to­si kes­kei­sim­mis­tä kehi­tys­koh­teis­ta, ammat­ti­lai­sen toteut­ta­man opti­moin­nin sivus­to­si tär­keim­mil­le sivuil­le ja sel­keät opas­tuk­set SEO-työn teke­mi­seen itse. Sopii pie­nel­le tai kes­ki­ko­koi­sel­le sivus­tol­le tai isom­man sivus­ton osan opti­moin­tiin.

1. Aloi­tus­pa­la­ve­ri (45 min) ja nyky­ti­lan­teen ana­lyy­si: Aloi­tus­pa­la­ve­ri, jos­sa käy­dään läpi yri­tyk­se­si tilan­net­ta ja tavoit­tei­ta. Nykyi­sen haku­ko­ne­nä­ky­vyy­den ana­lyy­si.

2. SEO-audi­toin­ti: Sivus­ton ”ter­veys­tar­kas­tus”, joka antaa tie­toa sivus­ton kes­kei­sim­mis­tä tek­ni­sis­tä ja sisäl­löl­li­sis­tä kor­jaus- ja kehi­tys­tar­peis­ta.

3. Avain­sa­na­tut­ki­mus 3–4 tär­keim­mäl­le pal­ve­lul­le: Sel­vi­tän, min­kä­lai­sil­la avain­sa­noil­la poten­ti­aa­li­set asiak­kaan­ne hake­vat pal­ve­lui­tan­ne, ja ana­ly­soin, mil­lä sanoil­la yri­tyk­sen­ne kan­nat­taa läh­teä kil­pai­le­maan näky­vyy­des­tä.

4. SEO-stra­te­gia: SEO-stra­te­gia poh­jau­tuu edel­lä teh­tyi­hin tut­ki­muk­siin ja yri­tyk­se­si lii­ke­toi­min­nal­li­siin tavoit­tei­siin. Sen tar­koi­tus on var­mis­taa, että kaik­ki toi­men­pi­teet tuke­vat ase­tet­tu­ja tavoit­tei­ta.

5. Raken­ne- ja sisäl­tö­suun­ni­tel­ma: Laa­din sel­keän suun­ni­tel­man mah­dol­li­sis­ta raken­ne­muu­tok­sis­ta, tut­kit­tu­jen avain­sa­no­jen käy­tös­tä sivus­tol­la ja tar­vit­ta­vis­ta sisäl­tö­li­säyk­sis­tä tut­kit­tui­hin avain­sa­noi­hin liit­tyen.

6. Tär­keim­pien sivu­jen (3–4 kpl) sisäl­tö­jen ja meta­tie­to­jen opti­moin­ti: Opti­moin sisäl­löt ja meta­tie­dot tär­keim­mil­tä sisäl­tö­si­vuil­ta. Lisää sisäl­lön­tuo­tan­to- tai ‑opti­moin­ti­työ­tä on mah­dol­lis­ta ostaa lisä­mak­sus­ta.

7. Teh­tä­vä­lis­ta ja ohjeis­tus: Saat lis­tan toi­men­pi­teis­tä, joi­ta juu­ri sinun sivus­to­si tar­vit­see paran­taak­seen haku­ko­ne­nä­ky­vyyt­tään, ja sel­keän ohjeis­tuk­sen kor­jaus­ten imple­men­toin­tiin ja jat­ko-seo-työ­hön.

SEO Premium Grow alk. 915 e/kk + alv 25,5% (minimisitoutumisaika 6 kk)

Koko­nais­val­tai­nen SEO-pal­ve­lu kas­vu­ha­lui­sel­le yri­tyk­sel­le, joka kai­paa ammat­ti­lais­ta hoi­ta­maan haku­ko­neop­ti­moin­tia ja joka halu­aa hyö­tyä haku­ko­ne­nä­ky­vyy­den pit­kä­jän­tei­ses­tä kehit­tä­mi­ses­tä.

1. Aloi­tus­pa­la­ve­ri (60 min) ja nyky­ti­lan­teen ana­lyy­si: Aloi­tus­pa­la­ve­ri, jos­sa käy­dään läpi yri­tyk­se­si tilan­net­ta ja tavoit­tei­ta. Nykyi­sen haku­ko­ne­nä­ky­vyy­den ana­lyy­si.

2. Laa­ja SEO-audi­toin­ti: Laa­ja SEO-audi­toin­ti antaa kat­ta­vas­ti tie­toa sivus­ton tek­ni­sis­tä ja sisäl­löl­li­sis­tä kor­jaus- ja kehi­tys­tar­peis­ta.

3. Kil­pai­li­ja-ana­lyy­si: Sel­vi­tys kes­kei­sim­pien kil­pai­li­joi­den haku­ko­ne­nä­ky­vyy­den tilas­ta ja käy­te­tyis­tä avain­sa­nois­ta.

4. Kat­ta­va avain­sa­na­tut­ki­mus ja ana­lyy­si: Sel­vi­tän, min­kä­lai­sil­la avain­sa­noil­la poten­ti­aa­li­set asiak­kaan­ne hake­vat pal­ve­lui­tan­ne, ja ana­ly­soin, mil­lä sanoil­la yri­tyk­sen­ne kan­nat­taa läh­teä kil­pai­le­maan näky­vyy­des­tä.

5. SEO-stra­te­gia: SEO-stra­te­gia poh­jau­tuu edel­lä teh­tyi­hin tut­ki­muk­siin ja yri­tyk­se­si lii­ke­toi­min­nal­li­siin tavoit­tei­siin. Sen tar­koi­tus on var­mis­taa, että kaik­ki toi­men­pi­teet tuke­vat ase­tet­tu­ja tavoit­tei­ta. Päi­vi­te­tään 6 kk välein.

6. Raken­ne- ja sisäl­tö­suun­ni­tel­ma: Laa­din sel­keän suun­ni­tel­man mah­dol­li­sis­ta raken­ne­muu­tok­sis­ta, avain­sa­no­jen käy­tös­tä sivus­tol­la ja tar­vit­ta­vis­ta sisäl­tö­li­säyk­sis­tä valit­tui­hin avain­sa­noi­hin liit­tyen.

7. On-page-opti­moin­ti­työ­tä: Esim. sisäl­tö­jen ja meta­tie­to­jen opti­moin­tia, SEO-audi­tis­sa havait­tu­jen puut­tei­den kor­jaa­mis­ta, reflek­tii­vis­tä SEO-työ­tä seu­ran­nan perus­teel­la… Työn laa­juus sovi­taan yri­tys­koh­tai­ses­ti.

8. Seu­ran­ta ja rapor­toin­ti: Tär­keim­pien avain­sa­no­jen ja ana­ly­tii­kan seu­ran­ta. Rapor­toin­ti­pa­la­ve­ri (45 min) joka toi­nen kuu­kausi (rapor­toin­nin saa halu­tes­saan myös vain säh­kö­pos­til­la).

(9. Mah­dol­li­suus jat­ku­vaan sisäl­lön­tuo­tan­toon lisä­mak­sus­ta.)

Ymmärrettävää ja luotettavaa palvelua

Haku­ko­neop­ti­moin­nin ympä­ril­lä lei­juu suot­ta mys­ti­syy­den ver­ho.

Lii­an usein kuu­len tapauk­sis­ta, jois­sa asiak­kaat eivät ole SEO-pal­ve­lua tila­tes­saan ymmär­tä­neet lain­kaan, mitä ovat osta­neet, eivät­kä he työn pää­tyt­tyä­kään tie­dä, mitä on teh­ty tai min­kä­lai­sia tulok­sia on saa­tu aikaan.

Minun kans­sa­ni:

tiedät

jo tar­jous­vai­hees­sa, mitä olet osta­mas­sa.

voit luottaa

sii­hen, ehdo­tan vain toi­men­pi­tei­tä, jois­ta on aidos­ti apua.

pysyt perillä

sii­tä, min­kä­lai­sia muu­tok­sia sivus­tol­le­si teh­dään.

ymmärrät

mis­tä las­kusi koos­tuu (ei mys­ti­siä, auto­maat­ti­ses­ti rul­laa­via las­ku­ja ilman yhtey­den­pi­toa ja rapor­toin­tia).

kuulet

miten tulok­se­si kehit­ty­vät.

yhteistyö

alkaa vain, jos tie­dän pys­ty­vä­ni aut­ta­maan — jos jos­tain syys­tä en, ohjaan sinut eteen­päin.

Ymmärrettävää ja luotettavaa palvelua

Haku­ko­neop­ti­moin­nin ympä­ril­lä lei­juu suot­ta mys­ti­syy­den ver­ho.

Lii­an usein kuu­len tapauk­sis­ta, jois­sa asiak­kaat eivät ole SEO-pal­ve­lua tila­tes­saan ymmär­tä­neet lain­kaan, mitä ovat osta­neet, eivät­kä he työn pää­tyt­tyä­kään tie­dä, mitä on teh­ty tai min­kä­lai­sia tulok­sia on saa­tu aikaan.

Minun kans­sa­ni:

tiedät

jo tar­jous­vai­hees­sa, mitä olet osta­mas­sa.

voit luottaa

sii­hen, ehdo­tan vain toi­men­pi­tei­tä, jois­ta on aidos­ti apua.

pysyt perillä

sii­tä, min­kä­lai­sia muu­tok­sia sivus­tol­le­si teh­dään.

ymmärrät

mis­tä las­kusi koos­tuu (ei mys­ti­siä, auto­maat­ti­ses­ti rul­laa­via las­ku­ja ilman yhtey­den­pi­toa ja rapor­toin­tia).

kuulet

miten tulok­se­si kehit­ty­vät.

yhteistyö

alkaa vain, jos tie­dän pys­ty­vä­ni aut­ta­maan — jos jos­tain syys­tä en, ohjaan sinut eteen­päin.

Vieläkö pohdit, olisiko SEOsta hyötyä yrityksellesi?

Ei hätää!

Haluan itse­kin var­mis­tua sii­tä, että otan asiak­kaak­se­ni vain yri­tyk­siä, joil­le tie­dän voi­va­ni tuot­taa lisä­ar­voa haku­ko­neop­ti­moin­nin avul­la.

Varaa ilmai­nen 30 minuu­tin kon­sul­taa­tio, niin käy­dään yhdes­sä läpi sivus­to­si tilan­net­ta.

Pää­dyt­pä asiak­kaak­se­ni tai et, haluan, että puo­li­tun­ti­nen on sinul­le käyt­tä­mä­si ajan arvoi­nen, joten lupaan sinul­le sel­keän näke­myk­se­ni sivus­to­si nyky­ti­las­ta ja sii­tä, voi­ko haku­ko­neop­ti­moin­ti aut­taa sinua koh­ti tavoit­tei­ta­si.

Näitä moni miettii…

Eet­ti­ses­ti ja kes­tä­väs­ti toteu­tet­tu haku­ko­neop­ti­moin­ti ei kos­kaan ole pika­rat­kai­su. Tulos­ten saa­mi­nen vie usein viik­ko­ja, jos­kus kuu­kausia­kin, mut­ta muo­dos­tut­tu­aan tulok­set ovat tyy­pil­li­ses­ti pit­kä­kes­toi­sia. Kun­han mal­tat aluk­si hie­man odot­taa, saat naut­tia lisään­ty­neen näky­vyy­den eduis­ta pit­kään.

Eten­kin jos alan kil­pai­lu­ti­lan­ne haku­ko­neis­sa on help­po (eli muut­kaan eivät ole teh­neet SEOa), voi haku­ko­neop­ti­moin­nil­la toi­si­naan saa­da tulok­sia mel­ko nopeas­ti­kin. En kui­ten­kaan kos­kaan las­ke sen varaan, enkä lupaa haku­ko­neop­ti­moin­nin tuo­van pika-apua näky­vyys­pul­miin. Hyvin akuut­tiin tar­pee­seen suo­sit­te­len kokei­le­maan mui­ta mark­ki­noin­nin kei­no­ja, kuten mai­non­taa.

Haku­ko­neop­ti­moin­tiin kan­nat­taa sil­ti panos­taa – hyvin toden­nä­köi­ses­ti tar­vit­set näky­vyyt­tä myös tule­vai­suu­des­sa. Sen raken­ta­mi­nen kan­nat­taa aloit­taa heti.

En. Kukaan vas­tuul­li­ses­ti haku­ko­neop­ti­moin­tia teke­vä ei voi luva­ta sitä, kos­ka SEO-työn tulok­set riip­pu­vat mones­ta asias­ta: muun muas­sa sivus­ton läh­tö­ti­lan­tees­ta, vali­tuis­ta avain­sa­nois­ta ja nii­den kil­pai­lu­ti­lan­tees­ta, kil­pai­li­joi­den toi­mis­ta ja sii­tä, kuin­ka pal­jon resurs­sia opti­moin­tiin lai­te­taan.

Mut­ta ykkös­ti­laan kan­nat­taa ehdot­to­mas­ti täh­dä­tä ja sys­te­maat­ti­sel­la työl­lä sii­hen voi myös pääs­tä.

Lisäk­si kan­nat­taa huo­ma­ta, että pelk­kä ykkös­si­jal­le nouse­mi­nen mil­lä tahan­sa avain­sa­nal­la ei ole itsei­sar­vo. Jos se saa­vu­te­taan sanal­la, jota ei kukaan kos­kaan käy­tä, ei hyväs­tä sijoi­tuk­ses­ta ole mitään hyö­tyä.

Tois­tai­sek­si mark­ki­noil­la ei ole teko­ä­ly­työ­ka­lua, joka pys­tyi­si huo­leh­ti­maan haku­ko­neop­ti­moin­nis­ta koko­nais­val­tai­ses­ti ja stra­te­gi­ses­ti, vaan sii­hen tar­vi­taan haku­ko­neop­ti­moin­tia ymmär­tä­vä ihmi­nen.

Ilman asian­mu­kais­ta SEO-stra­te­gi­aa saat­taa käy­dä esi­mer­kik­si niin, että teko­ä­ly gene­roi sivus­tol­le mas­soit­tain ns. kan­ni­ba­li­soi­vaa sisäl­töä, joka pikem­min­kin hei­ken­tää kuin paran­taa sivus­ton näky­vyyt­tä.

Kiinnostuitko? Ota yhteyttä!

SEO-palvelut Elina Kilpinen